بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری

دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

آراد
14:23
پنج شنبه 28 دی 1391

یوبی سافت برای احیای فارکرای راه سختی در پیش دارد.

 

سبک: اکشن اول شخص

پلتفرم: Pc , Ps3 , Xbox360


این جمله را در ابتدای تریلر فارکرای(Far cry) در E3 به یاد دارید؟ “تا حالا معنی جنون رو بهت گفتم؟” این جمله را در حالی از زبان یک مرد با لهجه اسپانیایی میشنوید که در دستان او گرفتار شده اید! از فارکرای چه انتظاری دارید؟ محیطی بزرگ و وسیع که بتوان در آن به راحتی گشت و گذار کرد؟ اسلحه های سرد و گرم متنوع؟ سواری با ماشین و….. درست است اشتباه نکرده اید این نهایت جنون است به فارکرای۳ خوش آمدید.

 

 

 

داستان

مثل همیشه در حالی که همه چیز آرام به نظر میرسد و اصلا انتظارش را ندارید درگیر ماجرا میشوید. زمانی که در بالای یک تپه در نزدیکی مردم بومی هستید و مشغول گرفتن عکس از آن ها متوجه ی یک سری نیروهای مسلح میشوید که با مردم بد رفتار میکنند و حتی تعدادی از آنها را به قتل میرسانند. اما نیرو های مسلح شما که در نقش جیسون برودی که یک توریست است بازی میکنید را غافل گیر میکنند . وقتی به هوش میایید واس(Vaas) آدم بده داستان را روبرویتان می بینید در حالی که مدت کمی برای شما صحبت میکند . اما ناگهان سنگی که با طناب به پاهایتان بسته شده است را به درون دره میاندازد و شما به همراه سنگ به درون آب کشیده میشوید اما این پایان کار نیست. پس از اینکه به طور معجزه آسایی نجات پیدا می کند متوجه یک هلیکوپتر می شوید که آماده پرواز است پس از گذشتن از نیرو های مسلح به هلیکوپتر میرسید و خلبان را تهدید میکنید که پرواز کند در لحظه ای که فکر می کردید همه چیز تمام شده با برخورد آر پی جی سقوط میکنید.

ناگهان مانند سری بازی های Call of duty صفحه تیره و تار میشود چشم هایتان درست نمیبیند و هنوز گنگ و منگ هستید ناگهان مردی را از میان دود و آتش به شما نزدیک میشود روی دو پا خم میشود و میگوید : “تا حالا معنی جنون رو بهت گفتم؟”

 

 

گیم پلی

روند بازی کاملا بر پایه ی محیط قرار دارد میتوان از وسایل موجود یا شئ های اطراف نهایت استفاده را برد میتوانید از میان آبشار ها بوته ها و صخره ها مانند یک پارتیزان دشمن را غافل گیر کنید یا میتوانید از ارتفاعات برای استفاده از اسلحه هایی که هدف دور را میزنند استفاده کنید. در بیشتر مواقع میتوان به دو صورت ماموریت را انجام داد یا به صورت مخفیانه وارد عمل شوید و یا در هر موقعیت بلافاصله اسلحه را کشیده و همه ی دشمنان را به گلوله ببندید.

اما جای هیچ نگرانی نیست همه ی اسلحه ها خوش دست هستند و نشانه گیری با آن ها مانند بازی های استاندار اول شخص چون مجموعه ی ندای وظیفه راحت و روان است. برای جمع آوری اسلحه مهمات باید خودتان دست به کار شوید و یا به صورت مخفیانه یا در مبارزه ها آن ها را به دست آورید. در بازی امتیازاتی نیز وجود دارد که بستگی به این دارد که چطور دشمنان را از پا درآورید که از روی این امتیاز ها تجربه نیز کسب خواهید کرد.

یکی از اهداف یوبی سافت ترکیب کردن خط محکم و پیوسته ی داستانی بازی های اول شخص با حال و هوای بازی های محیط باز است . کل دنیای محیط بازی فارکرای در اختیارتان است تا هر طور که مایلید در آن به جست و جو بپردازید به لطف تعداد زیادی ماموریت های جانبی متنوع و راه های مخفی و راز و رمز هایی که برای منحرف کردن شما از ماموریت اصلی در گوشه و کنار جزیره قرار داده شده این امکان را فراهم میکند که محدودیت خاصی برای اینکه چه هدفی را دنبال میکنید یا به کجا سر میزنید نباشد . یکی از نقاط قوت بازی داشتن انعطاف پذیری در اهداف و ماموریت ها است مثلا در یکی از مراحل باید یک آنتن رادیویی کشتی را از کار بیاندازید این کار را میتوانید به شیوه های گوناگون انجام دهید مثلا میتوانید مخفیانه وارد کشتی شده پس از، ازمیان برداشتن دشمن ها بدون اینکه کسی متوجه شما شود آنتن را از کار بیاندازید و یا به بلندترین ارتفاع نزدیک کشتی بروید و مستقیم بدون اینکه کسی متوجه شما شود با طناب به عرشه کشتی بروید.

 

 

گرافیک و محیط

یکی از نقاط قوت این مجموعه که با آن آشنا هستیم گرافیک زیبا و خیره کننده آن است که واقعا بازیکن را به عمق بازی میبرد. در قسمت سوم این مجموعه هم چنان همه چیز زیبا و چشم نواز است و از هر طرف که نگاه کنید صحنه ای نفس گیر از طبیعت و پویایی موتور پایه آن را میبینید همه چیز در حال حرکت است : آبشار ها کوهستان ها جنگل های سرسبز حتی گرد و غبار هایی که در هوا معلقند نیز دیده میشود همه ی این ها به علاوه طراحی بی نظیر و طبیعی حرکت افراد و چهره های با احساس آن ها در بازی که برای فرو بردن شما در عمق بازی طراحی شده.

اگر برای رایانه های شخصی تنظیمات پیشرفته در نظر گرفته شود بار دیگر فارکرای رقیب جدی برای چالش کشیدن کارت های گرافیک خواهد بود .

 

نتیجه

فارکرای۳ یکی از آخرین تلاش های سازنده ها برای خلق یک دنیای بزرگ در این نسل است بی صبرانه منتظریم تا در جنگل های گرمسیری ماجراجویی های جیسون برودی را دنبال کنیم احتمال اینکه این بازی بهترین بازیه اول شخص سال شود زیاد است.

 

 

 


دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: برسی بازی ها
:: برچسب‌ها: far cry 3 - xbox360 - اول شخص - اکشن اول شخص - بازی اکشن جدید برای ایکس باکس - بازی ایکس باکس - بازی برای رایانه های شخصی - بازی جدید - بازی جدید ایکس باکس - بازی فارکرای3 - برسی بازی جدید ایکس باکس - جیسون برودی - داستانی بازی های اول شخص - عکس بازی فارکرای3 برای ایکس باکس360 - فارکرای3 - فارکرای3 برای 360 ایکس باکس - پیش نمایش گیم فارکرای3 - گیم رایانه های شخصی
باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آرادمحمدی نژادتبریزی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر